Class การตลาด (Ep. 02) Projective Technique
คลาสการตลาด EP02 Projective Technique
เทคนิคการวิจัยการตลาด เจาะลึกอินไซต์ผู้บริโภค
โดย ผศ. ดร. ศิริสุข รักถิ่น (3 ธันวาคม 2565 เวลา 12.30 น.)
คลาสการตลาด EP02 Projective Technique
เทคนิคการวิจัยการตลาด เจาะลึกอินไซต์ผู้บริโภค
โดย ผศ. ดร. ศิริสุข รักถิ่น (3 ธันวาคม 2565 เวลา 12.30 น.)
Sustainability and Queer: When two worlds collide An article published on the Nation website by Assoc. Prof. Dr. Natavud Pimpa The corporate world has made progress regarding gender equality, but there is still a long way to go. LGBTIQ+ employees …
พบกับงานวิจัยที่ศึกษาการความเหมาะสมของพันธมิตรและแนวทางการพัฒนาความสัมพันธ์ระหว่างมหาวิทยาลัยและองค์กรภาคอุตสาหกรรม เพื่อนำไปสู่การสร้างความร่วมมือที่มีประสิทธิภาพร่วมกัน Invite you to the distinctive research focusing on the development of effective university-industry collaboration (UIC). The content covers how to systematically assess the matching quality between potential partners, how to exploit the partnership opportunities through different collaboration strategies, …
CMMU Knowledge Brief (Episode 58) HR กับความท้าทายรูปแบบใหม่ โดย ผศ. ดร. พัลลภา ปีติสันต์ วิทยาลัยการจัดการ มหาวิทยาลัยมหิดล