Class การตลาด (Ep. 04) Differentiating Brand with Personality
- Posted by Chatchai C.
- Categories Faculty KM, Knowledge for all, Marketing, Public Lectures
- Date December 13, 2022
- Comments 0 comment
Class การตลาด (Ep.4)
Differentiating Brand with Personality
โดย รศ. ดร. กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์
Tag:marketing, publiclecture
Previous post
CMMU Knowledge Brief (Episode 38) R2R Knowledge Series Ep. 6: การคิดหัวข้อทำ Routine to Research (ตอนที่ 2)
You may also like
Sustainability and Queer: Whe Two Worlds Collide
Sustainability and Queer: When two worlds collide An article published on the Nation website by Assoc. Prof. Dr. Natavud Pimpa The corporate world has made progress regarding gender equality, but there is still a long way to go. LGBTIQ+ employees …
พบกับงานวิจัยที่ศึกษาการความเหมาะสมของพันธมิตรและแนวทางการพัฒนาความสัมพันธ์ระหว่างมหาวิทยาลัยและองค์กรภาคอุตสาหกรรม เพื่อนำไปสู่การสร้างความร่วมมือที่มีประสิทธิภาพร่วมกัน Invite you to the distinctive research focusing on the development of effective university-industry collaboration (UIC). The content covers how to systematically assess the matching quality between potential partners, how to exploit the partnership opportunities through different collaboration strategies, …
CMMU Knowledge Brief (Episode 58) HR กับความท้าทายรูปแบบใหม่ โดย ผศ. ดร. พัลลภา ปีติสันต์ วิทยาลัยการจัดการ มหาวิทยาลัยมหิดล