Class การตลาด (Ep. 04) Differentiating Brand with Personality
- Posted by Chatchai C.
- Categories Faculty KM, Knowledge for all, Marketing, Public Lectures
- Date December 13, 2022
- Comments 0 comment
Class การตลาด (Ep.4)
Differentiating Brand with Personality
โดย รศ. ดร. กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์
Tag:marketing, publiclecture
Previous post
CMMU Knowledge Brief (Episode 38) R2R Knowledge Series Ep. 6: การคิดหัวข้อทำ Routine to Research (ตอนที่ 2)
You may also like
CMMU Sustainability Insight Series: The Pioneer Minds (Assoc. Prof. Dr. Sooksan Kantabutra)
CMMU Sustainability Performance Management: How to get it right? The seminar will be a platform of enlightenment for people who wish to understand the sustainability mechanism and improve their organizational sustainability performance instead of simply adopting some indicators and collecting …
THE AUTHOR: [Prof. Dr. Nathasit Gerdsri] “Moving toward Sustainable Roadmapping Implementation”
MAHIDOL LIBRARY CHANNEL: THE AUTHOR พบกับงานวิจัย ที่อธิบายถึงความสำคัญ, ขั้นตอนการวิเคราะห์ และการประยุกต์ใช้งานของแผนที่นำทางฯ (Roadmap) เพื่อนำไปบูรณาการเข้ากับองค์กรได้อย่างมีประสิทธิภาพ Invite you to our latest research on “Sustainable Roadmapping Implementation” addressing the issues ranging from how to keep a roadmap alive all the way to how an organiztion should …
THE AUTHOR: [Assoc. Prof. Dr. Nathasit Gerdsri] “Applying Foresight and Roadmapping to Cope with Future Uncertainties”
MAHIDOL LIBRARY CHANNEL: THE AUTHOR พบกับงานวิจัย ที่พูดถึงความท้าทายที่สำคัญสำหรับองค์กรส่วนใหญ่ที่ใช้แผนงาน คือการรักษาแผนงานให้คงอยู่ ภายใต้สภาวะตลาดและเศรษฐกิจที่เปลี่ยนแปลงอย่างรวดเร็วในปัจจุบัน องค์กรต่างๆ จะต้องปรับตัวอย่างมีประสิทธิภาพ เนื่องจากการเปลี่ยนแปลงของสภาพแวดล้อมภายในและภายนอกส่งผลกระทบต่อกลยุทธ์และแผนงานขององค์กรเสมอ บทความนี้เสนอกรอบแนวคิดเพื่อกำหนดสถานะของแผนงานเทคโนโลยี โดยการประเมินผลกระทบของการเปลี่ยนแปลงจากสภาพแวดล้อมทั้งจากภายในและภายนอก The major challenges for most organizations that use roadmaps are to keep a roadmap alive. Under today’s fast-changing market and economic conditions, organizations have to effectively …