Class การตลาด (Ep. 04) Differentiating Brand with Personality
- Posted by Chatchai C.
- Categories Faculty KM, Knowledge for all, Marketing, Public Lectures
- Date December 13, 2022
- Comments 0 comment
Class การตลาด (Ep.4)
Differentiating Brand with Personality
โดย รศ. ดร. กัญญาภัสส์ ปันจัยสีห์
Tag:marketing, publiclecture
Previous post
CMMU Knowledge Brief (Episode 38) R2R Knowledge Series Ep. 6: การคิดหัวข้อทำ Routine to Research (ตอนที่ 2)
You may also like
Leading and Managing in Education: International and Asian Perspectives (PART 4: END) by Prof. Philip Hallinger / Knowledge Brief Ep. 43
CMMU Knowledge Brief (Ep. 43) Leading and Managing in Education: International and Asian Perspectives (PART 4: End) by Prof. Philip Hallinger, College of Management, Mahidol University
Leading and Managing in Education: International and Asian Perspectives (PART 3) by Prof. Philip Hallinger / Knowledge Brief (Ep. 42)
CMMU Knowledge Brief (Ep. 42) Leading and Managing in Education: International and Asian Perspectives (PART 3) by Prof. Philip Hallinger, College of Management, Mahidol University
“Petsumer Marketing” สัมมนาการตลาดสัตว์เลี้ยงที่น่ารักที่สุดในปฐพี 💕 พร้อมพาคุณเจาะลึกอินไซต์ให้โดนใจทาสสายเปย์ ✨ . 🐶ตีแผ่พฤติกรรมของทาสสายเปย์แบบจัดเต็ม 🐱ล้วงลึกกลยุทธ์การตลาดเพื่อสัตว์เลี้ยงยุคใหม่ 🐰เผยแง่มุมธุรกิจเพื่อสัตว์เลี้ยงที่กำลังมาแรง 🐼และอีกหลายมุมมองที่เราค้นคว้าแหวกขนปุกปุยและฝ่ากรงเล็บ เพื่อนำมาสรุปให้ทุกคนแบบจัดเต็ม พร้อมกิจกรรมและแขกรับเชิญสุดเซอร์ไพรซ์😻